ZWROTY
W naszym sklepie internetowym FURNEO pragniemy, abyś zawsze był w pełni zadowolony z dokonanych zakupów. Jeśli jednak z jakiegoś powodu zakupiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@furneo.pl
Kto może dokonać zwrotu?
Zwrotu możesz dokonać, jeżeli kupiłeś nasz produkt w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową. Krótko mówiąc, zwrotu możesz dokonać, jeżeli kupujesz Produkt jako konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta.
Kiedy możesz dokonać zwrotu?
W terminie 14 dni od dnia otrzymania od nas przesyłki z zakupionym produktem.
Jak dokonać zwrotu?
Poniżej znajdziesz kroki, które należy podjąć:
- Złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W tym celu możesz wykorzystać formularz, który możesz pobrać: [tutaj]
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz wysłać:
- Mailowo na adres e-mail: biuro@furneo.pl
- Pisemnie na adres: FURNEO Błażej Cygan, Aleja Kasztanowa nr 1A lokal 1, 46-112 Starościn (UWAGA! Na ten adres nie wysyłaj zwracanego towaru!)
- Zapakuj produkt – Upewnij się, że produkt jest bezpiecznie zapakowany, najlepiej w oryginalne opakowanie.
- Wysyłka – Wyślij paczkę na adres: FURNEO Błażej Cygan, ul. Polna 4, 46-146 Domaszowice.
Zwrot środków
Po otrzymaniu zwróconego produktu i pozytywnej weryfikacji, zwrócimy Wam pieniądze w ciągu 14 dni. Środki zostaną zwrócone na to samo konto, z którego dokonano płatności, chyba że w oświadczeniu o odstąpieniu wskażesz inny sposób zwrotu płatności.
UWAGA!
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego przez Ciebie Produktu lub dowodu jego odesłania.
Jakie środki zwracamy?
Zwrócimy Ci zapłaconą przez Ciebie cenę towaru, a także koszty przesyłki. Jednakże, jeżeli wybrałeś inny niż, najtańszy, zwykły sposób dostarczenia towaru, zgodnie z obowiązującym prawem, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie, dodatkowych kosztów.
UWAGA!
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego przez Ciebie Produktu lub dowodu jego odesłania.
Kto ponosi koszty zwrotu?
Bezpośrednie koszty zwrotu, w tym koszty przygotowania towaru do przesyłki (odpowiednie zabezpieczenie) ponosisz Ty. Jeżeli jednak przesłaliśmy towar do miejsca Twojego zamieszkania, a towaru tego nie można odesłać w zwykły sposób pocztą, poinformuj nas o tym – a my odbierzemy zwracany towar od Ciebie. W takim wypadku prosimy jednak abyś odpowiednio przygotował towar do wysyłki.
PAMIĘTAJ!
Masz prawo zbadać, przetestować zakupiony towar, sprawdzić jego cechy lub funkcje, jednak jedynie w taki sam sposób, w jaki mógłbyś to uczynić w sklepie stacjonarnym.
Jeżeli jednak zwracany towar został przez Ciebie wykorzystany w nieodpowiedni sposób lub został przez Ciebie zniszczony, mamy prawo obciążyć Cię dodatkowymi kosztami związanymi ze zmniejszeniem wartości tego towaru.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów, zawsze możesz się z nami skontaktować – jesteśmy tu, aby Wam pomóc.
Kontakt z nami:
E-mail: biuro@furneo.pl
Telefon: +48 505 505 795
Dziękujemy, że jesteście z nami!