Drodzy Klienci, w dniach 23-27 września kontakt z nami jest możliwy wyłącznie mailowo.
waluta:
język:
Realizacja zamówienia
Realizacja zamówienia w FURNEO:
Krok po kroku – przewodnik

Czekasz niecierpliwie na dostawę zamówienia od FURNEO? Aby uniknąć szeregu pytań pojawiających po złożeniu zamówienia, przygotowaliśmy krótki przewodnik o tym, jak przebiega u Nas realizacja zamówienia.

W naszej ofercie znajdują się produkty o różnym czasie realizacji – przy każdym z nich podajemy rzeczywisty czas realizacji. Pamiętaj, że stoły, stoliki kawowe czy meble tapicerowane wykonywane są na indywidualne zamówienie. Przez co dajemy Ci możliwość ich pełnej personalizacji. Wiąże się to jednak z dłuższym czasem oczekiwania niż w przypadku gotowych produktów.

Realizacja zamówienia – krok po kroku
Zamówienie złożone. Co dalej?
Złożenie zamówienia, to pierwszy krok ku temu, aby nasz produkt mógł być już wkrótce u Ciebie. Dla Twojej wygody i spokoju, zdecydowaliśmy się umieścić wszystkie ważne szczegóły dotyczące realizacji zamówienia poniżej. W ten sposób będziesz mógł śledzić każdy etap tego procesu i być pewnym, że wszystko przebiega zgodnie z planem.
01. Znajdź interesujący Cię produkt
Znalazłeś produkt, który Ci się spodobał? Pamiętaj, że możesz dostosować wybrany model mebla do własnych preferencji. Każdy szczegół, który wskażesz, zostanie uwzględniony podczas produkcji. Po udanej konfiguracji dodaj produkt do koszyka. To pierwszy krok w kierunku posiadania mebla stworzonego dokładnie według Twoich wytycznych.
02. Sprawdź poprawność wprowadzonych danych
Zwróć uwagę, czy wprowadzony przez Ciebie numer telefonu oraz adres e-mail jest poprawny. Jeśli adres e-mail jest źle wpisany lub zawiera literówki, to wiadomość o potwierdzeniu zamówienia nie zostanie dostarczona. Na wszelki wypadek rzuć jeszcze raz okiem na dane, które nam podałeś.
03. Podsumowanie zamówienia
Sprawdź na końcowym podsumowaniu, czy wszystko się zgadza i opłać zamówienie. Pamiętaj, że w razie wątpliwości możesz się z nami skontaktować!
04. Jak postąpić, kiedy płatność się nie powiedzie?
Przy płatnościach internetowych zdarza się, że płatność zostanie przerwana lub się nie powiedzie. Na szczęście, nie musisz wtedy składać całego zamówienia od początku. Masz możliwość ponowienia próby płatności przez link umieszczony w mailu potwierdzającym.
05. Zamówienie przyjęte do realizacji
Na tym etapie dostajesz od nas osobną wiadomość ze statusem realizacji swojego zamówienia. Status ten otrzymują zamówienia poprawnie złożone. Gdy mamy wątpliwości co do złożonego przez Ciebie zamówienia – skontaktujemy się z Tobą, nie musisz się martwić!
06. Przesyłka wysłana
Poinformujemy Cię, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe i zostanie odebrane przez firmę transportową.
07. Powiadomienie o dostawie
Po tym, jak firma transportowa odbierze od Nas przesyłkę, otrzymasz wiadomość SMS z proponowaną datą dostawy. Zaproponowany termin Ci nie odpowiada? Wystarczy odpowiedzieć: NIE, a w najbliższym czasie otrzymasz kolejny SMS z nowym terminem dostawy. Pamiętaj, że SMS-y wysyłane są z bramek SMS, a więc kontakt pod numerem telefonu, z którego przyszedł SMS, nie jest możliwy.
08. Nieodebrana przesyłka – co dalej?
Może zdarzyć się sytuacja, że z przyczyn losowych nie będziesz mógł odebrać przesyłki, która już do Ciebie jedzie. Niezwłocznie skontaktuj się z Nami. Musisz wiedzieć, że za każdy kolejny transport, który był wcześniej potwierdzony, a nie został odebrany, naliczana jest opłata.
Dbamy o jakość obsługi naszych klientów
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Jednocześnie nie musisz się stresować – dokładamy starań, aby przesyłka dotarła do Ciebie w deklarowanym czasie.
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl