REKLAMACJE
Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie FURNEO! Zależy nam, abyście byli w pełni zadowoleni z naszych produktów. Zapewniamy, że wszystkie nasze produkty przed wysyłką są sprawdzane co do ich jakości i trwałości. Jeżeli jednak uważasz, że kupiony przez Ciebie produkt jest niezgodny z zawartą z Tobą umową, masz prawo do złożenia reklamacji.
Poniżej znajdziecie wszystkie informacje na temat reklamacji i procesu jej składania.
Kiedy możesz złożyć reklamację?
Reklamację możesz złożyć, jeżeli brak zgodności towaru z zawartą z nami umową istnieje w chwili dostarczenia tego towaru do Ciebie i zostanie ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Jak zgłosić reklamację?
1. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze:
Zalecamy dokładne sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń opakowania (np. rozdarcia kartonu), sfotografuj je i zażądaj od kuriera protokolarnego ustalenia stanu przesyłki.
Dokładamy najwyższej staranności przy zabezpieczeniu przesyłek, aby nasze produkty dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Jednak, towary mogą zostać uszkodzone w trakcie transportu, z przyczyn od nas niezależnych. Dlatego też, protokół szkody znacznie ułatwi i przyspieszy rozpatrywanie reklamacji, gdyż będzie on niezbitym dowodem na to, że wada powstała jeszcze przed odbiorem przez Ciebie naszego Produktu!
2. Ukryte uszkodzenia
Jeśli uszkodzenie nie jest widoczne przy odbiorze, a odkryjesz je dopiero po rozpakowaniu, masz prawo zgłosić to do przewoźnika w ciągu 7 dni od daty odbioru przesyłki.
W takim przypadku skontaktuj się z przewoźnikiem. Dane kontaktowe do przewoźnika znajdziesz w przesłanej przez nas wiadomości e-mail. Przewoźnik ustali stan przesyłki i spisze protokół szkód.
3. Kontakt z naszym działem obsługi klienta:
Reklamacje do nas możesz zgłosić:
- mailowo na adres biuro@furneo.pl
- pisemnie na adres: FURNEO Błażej Cygan, Aleja Kasztanowa nr 1A lokal 1, 46-112 Starościn.
W celu szybkiego i skutecznego rozpatrzenia reklamacji prosimy o dołączenia do reklamacji:
- opisu wady lub uszkodzenia;
- daty wystąpienia wady;
- zdjęć ukazujące uszkodzenia;
- oczekiwanego przez Ciebie sposób rozpatrzenia wady (o tym jakie masz prawa informujemy niżej)
Co dalej?
Reklamacje rozpatrzymy w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Odpowiedź przekażemy Wam drogą elektroniczną lub listownie.
Czego możesz żądać w reklamacji?
Składając reklamację możesz zażądać:
1) naprawy towaru
ALBO
2) wymiany towaru
Wybór pomiędzy wymianą a naprawą należy do Ciebie.
Jeżeli jednak spełnienie Twojego żądania jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów, to możemy:
- wymienić towar – zamiast go naprawić,
- naprawić towar – zamiast go wymienić.
PAMIĘTAJ! Obecnie obowiązujące prawo, uprawnia nas do odmowy doprowadzenia towaru do zgodności z zawartą z Tobą umową, jeżeli zarówno naprawa jak i wymiana towaru wymagałaby nadmiernych kosztów. Przy ocenie czy występuje w danej sprawie nadmierność kosztów, bierzemy pod uwagę wszystkie okoliczności sprawy, w szczególności wartość towaru czy stopień istotności braku zgodności towaru z umową.
Dodatkowo, przysługuje Ci prawo do żądania:
- obniżenia ceny;
- odstąpienia od umowy (tylko jeżeli niezgodność jest istotna).
Obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy możesz jednak żądać tylko w przypadku, gdy odmówiliśmy naprawy lub wymiany towaru, nie naprawiliśmy lub nie wymieniliśmy towaru, bezskutecznie próbowaliśmy naprawić lub wymienić, ale towar nadal jest niezgodny z umową, oświadczyliśmy, że nie naprawimy lub nie wymienimy towaru w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie.
Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące reklamacji, zawsze możecie się z nami skontaktować – jesteśmy tu, aby Wam pomóc.
Kontakt z nami:
E-mail: biuro@furneo.pl
Telefon: +48 505 505 795
Dziękujemy, że jesteście z nami!
Zespół Obsługi Sklepu FURNEO