1. Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebli?
Oferowane przez nas meble dostępne są jedynie w kolorach i wymiarach podanych na stronie konkretnego produktu. Nie ma możliwości zmiany rozmiaru (pod wymiar) czy kolorystyki mebla. Chętnie służymy pomocą jeżeli chodzi o doradztwo w wyborze koloru.
2. Czy można otrzymać próbki tkanin?
Próbki tkanin można otrzymać pisząc na nasz adres e-mail. Koszt wysyłki próbek wynosi od około 3 do 7 zł za sztukę + 24 zł koszt wysyłki.
3. Czym się różnią tkaniny?
Tkaniny różnią się m.in. strukturą, grubością oraz odpornością na zabrudzenia. Szczegółowe informacje o każdej z tkanin można znaleźć po wybraniu danej tkaniny z konfiguratora.
4. Czy można otrzymać próbniki blatów?
Niestety nie wysyłamy fizycznych próbek blatów.
5. Ile wynosi okres gwarancji?
Na wszystkie meble kupione w sklepie furneo.pl udzielamy 24 miesiące gwarancji.
6. Jak sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?
Aby uzyskać informację na temat stanu realizacji Twojego zamówienia, napisz do nas zapytanie na adres: biuro@furneo.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: +48 505 505 795
7. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji zamówienia zależny jest od danego produktu. Widoczny jest w ofercie. Należy pamiętać, że większość sprzedawanych przez nas mebli jest produkowana na indywidualne zamówienie dlatego czas realizacji jest dłuższy niż w przypadku gotowych produktów. Zachęcamy do zapoznania się z zakładką: Sprawdź jak wygląda nasz proces realizacji zamówienia
8. Czy istnieje możliwość dostawy na wybrany dzień?
Niestety, ale nie ma możliwości wyboru dostawy na konkretny dzień. Każdy klient otrzymuje informację pocztą elektroniczną i SMS-em na dzień lub dwa dni przed dostawą. Tak, aby mógł się przygotować na odbiór mebli.
9. Czy otrzymam powiadomienie o wysyłce, aby móc przygotować się na odbiór?
Tak, otrzymasz powiadomienie SMS z planowaną datą i godziną dostawy, na które należy odpowiedzieć TAK lub NIE.
10. Czy wniesienie mebli należy do obowiązku kierowcy?
Do obowiązku kierowcy należy podjechanie jak najbliżej miejsca rozładunku i wydanie towaru z pojazdu, zachowując przy tym wszelkie względy bezpieczeństwa oraz przepisy o ruchu drogowym. Prosimy o zorganizowanie pomocy we wniesieniu paczek.
11. Czy jest dostępna opcja dostawy z wniesieniem?
Tak, na niektóre meble można zamówić usługę wniesienia, która jest dodatkowo płatna. Jeżeli nie widzisz takiej opcji podczas składania zamówienia - skontaktuj się z nami w celu otrzymania indywidualnej wyceny.
12. Jak dobrać odpowiednią szerokość łóżka?
Szerokość minimalna dla jednej osoby powinna wynosić 80 cm, ale dopiero przy 90 cm na osobę ciało może przybrać swobodną pozycję. Łóżko o szerokości 160 cm uznaje się za wystarczające dla dwóch dorosłych osób.
13. Jak dobrać rozmiar materaca?
Przykład: decydując się na łóżko o wymiarach 160x200 cm powinniśmy wybrać materac o tym samym rozmiarze - 160x200 cm.
14. Jak liczona jest wysokość wezgłowia?
Wysokość wezgłowia liczona jest od podłogi (razem z nogami).
15. Czy możliwy jest zwrot mebli tapicerowanych?
Niestety nie, ze względu na produkcje mebla według specyfikacji Konsumenta, zwrot w ramach odstąpienia od umowy nie jest możliwy.
16. Czy do łóżek typu SLIM można zamontować nóżki?
Niestety nie ma takiej możliwości. Konstrukcja łóżka na to nie pozwala.
17. Czy warto zamienić stelaż drewniany na metalowy?
Oba stelaże – metalowy i drewniany są wykonane z wysokiej jakości materiałów. Stelaż metalowy oferuje dodatkowe korzyści, takie jak standardowo zamontowane podnośniki gazowe oraz 4 dodatkowe listwy sprężynujące.
18. Czy produkt jest polski czy importowany?
Wszystkie nasze produkty są wykonane w Polsce.
19. Jaki kurier dostarcza zamówienie?
Produkty dostarczane są przez firmę transportową SPT oraz inne lokalne firmy specjalizujące się w transporcie mebli. Mniejsze meble, takie jak stoliki kawowe wysyłane są kurierem DPD lub INPOST.