waluta:
język:
Pytania i odpowiedzi

1. Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebli?
Oferowane przez nas meble dostępne są jedynie w kolorach i wymiarach podanych na stronie konkretnego produktu. Nie ma możliwości zmiany rozmiaru (pod wymiar) czy kolorystyki mebla. Chętnie służymy pomocą jeżeli chodzi o doradztwo w wyborze koloru.

2. Czy można otrzymać próbniki kolorów?
Próbki tkanin można otrzymać pisząc na nasz adres e-mail. Koszt wysyłki próbek wynosi od około 3 do 7 zł za sztukę + 24 zł koszt wysyłki.

3. Ile wynosi okres gwarancji?
Na wszystkie meble kupione w sklepie furneo.pl udzielamy 24 miesiące gwarancji.

4. Jak sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?
Aby uzyskać informację na temat stanu realizacji Twojego zamówienia, napisz do nas zapytanie na adres: biuro@furneo.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: +48 505 505 795

5. Jak złożyć reklamację?
Jeśli chcesz złożyć reklamację na meble, napisz maila na adres biuro@furneo.pl i dołącz w wiadomości sporządzony protokół szkody jeżeli przesyłka została uszkodzona podczas transportu oraz zdjęcia przedstawiające uszkodzenia. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.

6. Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy jest określony przy każdym produkcie. Należy pamiętać, że większość sprzedawanych przez nas mebli jest produkowana na indywidualne zamówienie dlatego czas realizacji jest dłuższy niż w przypadku gotowych produktów.

7. Czy istnieje możliwość dostawy na wybrany dzień?
Niestety, ale nie ma możliwości wyboru dostawy na konkretny dzień. Każdy klient otrzymuje informację pocztą elektroniczną i SMS-em na dzień lub dwa dni przed dostawą. Tak, aby mógł się przygotować na odbiór mebli.

8. Czy wniesienie mebli należy do obowiązku kierowcy?
Do obowiązku kierowcy należy podjechanie jak najbliżej miejsca rozładunku i wydanie towaru z pojazdu, zachowując przy tym wszelkie względy bezpieczeństwa oraz przepisy o ruchu drogowym. Prosimy o zorganizowanie pomocy we wniesieniu paczek.

9. Czy jest dostępna opcja dostawy z wniesieniem?
Tak, na niektóre meble można zamówić usługę wniesienia, która jest dodatkowo płatna i wyceniana indywidualnie.

10. Jak dobrać odpowiednią szerokość łóżka?
Szerokość minimalna dla jednej osoby powinna wynosić 80 cm, ale dopiero przy 90 cm na osobę ciało może przybrać swobodną pozycję. Łóżko o szerokości 160 cm uznaje się za wystarczające dla dwóch dorosłych osób.

11. Jak dobrać rozmiar materaca?
Przykład: decydując się na łóżko o wymiarach 160x200 cm powinniśmy wybrać materac o tym samym rozmiarze - 160x200 cm.

12. Jak dobrać odpowiednią wysokość biurka do wzrostu?
Osoby o wzroście około 170 cm powinny pracować przy biurku o wysokości blatu pomiędzy 72 - 75 cm. Dla osób wyższych (180 cm i więcej) będzie, to zakres między 80 - 85 cm. W przypadku dzieci przy wzroście między 115 a 130 cm odpowiednia wysokość blatu, to około 55 cm.

13. Jak anulować złożone zamówienie?
Aby anulować złożone zamówienie, wyślij do nas wiadomość drogą mailową na adres: biuro@furneo.pl

14. Jaki jest czas realizacji reklamacji?
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W tym czasie otrzymacie Państwo informacje o sposobie jej rozpatrzenia.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl