Drodzy Klienci, w dniach 23-27 września kontakt z nami jest możliwy wyłącznie mailowo.
waluta:
język:
Regulamin newslettera

REGULAMIN NEWSLETTERA

 

§ 1

DEFINICJE

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:

1. Dostawca – Błażej Cygan prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FURNEO Błażej Cygan, z siedzibą w Starościnie, Aleja Kasztanowa 1A lok. 1, 46-112 Starościn, NIP: 7521423439, REGON: 389812297;

2. Serwis – strona internetowa prowadzona przez Dostawcę, który prowadzony dostępna pod adresem: https://furneo.pl/;

3. Subskrybent – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która wypełniła odpowiedni formularz w celu zapisu na Newsletter lub która zawarła z Dostawcą Umowę o dostarczanie Newsletteru; Subskrybentem jest zarówno Konsument, Przedsiębiorca, jak i Przedsiębiorca na prawach konsumenta;

4. Konsument – osoba fizyczna nabywająca Produkty w Sklepie w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, nabywająca Produkty w Sklepie w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej; w przypadku osoby fizycznej za Przedsiębiorcę uważa się osobę fizyczną nabywającą Produkty w Sklepie w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że posiada ona dla niej charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej;

6. Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna nabywająca Produkty w Sklepie w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej;

7. Newsletter – wiadomości przesyłane cyklicznie przez Dostawcę, które zawierają informacje handlowe dotyczące działalności Dostawcy, w tym informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Dostawcy. Newsletter jest treścią cyfrową w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta.

8. Regulamin – niniejszy dokument, który reguluje zasady i warunki dostarczania Newsletteru oraz zawierania Umowy o dostarczenie Newsletteru;

9. Umowa o dostarczanie Newsletteru – umowa, na podstawie której Dostawca zobowiązuje się dostarczać Subskrybentowi Newsletter, a Subskrybent zobowiązuje się dostarczyć Dostawcy wskazane dane osobowe. Umowa o dostarczanie Newsletteru zawierana jest na czas nieoznaczony;

10. Formularz – formularz umieszczony w Serwisie służący do zamówienia Newsletteru i zawarcia Umowy o dostarczanie Newsletteru;

11. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

§ 2

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin określa warunki i zasady korzystania oraz zapisu na Newsletter, a także zawierania Umów o dostarczanie Newslettera.

2. Regulamin sporządzony jest w języku polskim i stanowi wzorzec umowny w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

3. Dostęp do Regulaminu Subskrybent może uzyskać w każdym momencie za pośrednictwem zakładki „Regulamin Newslettera” zamieszczonej w Serwisie, a także poprzez zapisanie go w dowolnym formacie na wybranym przez siebie nośniku.

§ 3

KOMUNIKACJA ZE SPRZEDAWCĄ

1. Klienci mogą się kontaktować ze Sprzedawcą w formie:

1) korespondencji pisemnej – w przypadku wyboru tej formy kontaktu, korespondencja powinna być doręczana na adres: FURNEO Błażej Cygan, Aleja Kasztanowa nr 1A lokal 1, 46-112 Starościn;

2) korespondencji elektronicznej, z wykorzystaniem poczty e-mail – w przypadku wyboru tej formy kontaktu proszę kierować wiadomości e-mail na adres: biuro@furneo.pl;

3) telefonicznej z wykorzystaniem numeru telefonu: +48 505 505 795.

2. Komunikacja z Dostawcą dokonywana przez Subskrybenta może powodować ponoszenie kosztów, jakie wynikają z umów zawartych przez Subskrybenta z podmiotami trzecimi, za możliwość korzystania z określonych form komunikacji na odległość. Dostawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość komunikowania się z nim.

 

§ 4

ZAWIERANIE UMOWY O DOSTARCZANIE NEWSLETTERA

1. Korzystanie z Newsletteru jest dobrowolne i niezależne od możliwości nabywania towarów oferowanych przez Dostawcę za pośrednictwem Serwisu.

2. Do zawarcia Umowy o dostarczanie Newsletteru Subskrybent powinien:

1) wypełnić Formularz poprzez wpisanie w odpowiednie miejsca swój adres e-mail;

2) zaznaczyć checkbox znajdujący się przy oświadczeniu o wyrażeniu zgody na otrzymywanie Newsletteru, zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz ich akceptacji oraz wyrażenie zgody na wysyłkę informacji handlowych oraz marketingowych.

3) potwierdzić zgodę na otrzymywanie Newsletteru.

3. Wraz z potwierdzeniem zgody na otrzymywanie Newsletteru Subskrybent zawiera z Dostawcą Umowę o dostarczanie Newsletteru.

4. Dostawca dostarcza Newsletter w zamian za podanie przez Subskrybenta danych osobowych w formularzu, o którym mowa w ust. 2 pkt 1. W Formularzu konieczne jest podanie adresu e-mail, w celu zawarcia Umowy o dostarczanie Newsletteru. Alternatywnie, Subskrybent ma możliwość zamówienia materiałów zawartych w Newsletterze poprzez zapłatę ceny, w takim wypadku należy skontaktować się z Dostawcą w celu dokonania indywidualnych uzgodnień.

5. Dostawca będzie dostarczał Subskrybentowi Newsletter w formie elektronicznej na adres e-mail Subskrybenta wskazany w formularzu. W przypadku podania błędnego lub nieprawidłowego adresu e-mail, Subskrybent ponosi w tym zakresie odpowiedzialność.

6. Zakazane jest przesyłanie za pomocą formularza treści bezprawnych.

7. Dostawca oświadcza, że Newsletter nie będzie dostarczany według z góry ustalonego terminarzu lub częstotliwości. Newsletter będzie dostarczany w szczególności, gdy w Serwisie pojawią się promocje, okazje, wydarzenia, nowe produkty lub usługi.

8. Newsletter oraz materiały w nim zawarte są chronione prawami autorskimi oraz są dostarczane Subskrybentowi wyłącznie do użytku własnego. Zakazane jest kopiowanie, powielanie, utrwalania lub rozpowszechnianie Newsletteru lub materiałów w nim zawartych bez zgody Dostawcy lub innych uprawnionych podmiotów.

 

§ 5

ODSTĄPIENIE OD UMOWY O DOSTARCZANIE NEWSLETTERU

1. Subskrybent może w każdym czasie i bez podania przyczyny wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym Umowę o dostarczanie Newsletteru. Ponadto, Subskrybent będący Konsumentem, jak również Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy o dostarczanie Newsletteru bez podawania przyczyn, zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta. Bieg terminu tego terminu liczy się od dnia zawarcia Umowy o dostarczanie Newslettera.

2. Wypowiedzenie oraz odstąpienie od Umowy o dostarczanie Newsletteru wymaga złożenia Dostawcy odpowiedniego oświadczenia. Jest to możliwe poprzez kliknięcie w link umożliwiający rezygnację, który przesyłany jest w raz z każdym Newsletterem lub poprzez wysłanie stosownego oświadczenia na adres: biuro@furneo.pl. W przypadku oświadczenie o odstąpieniu, Subskrybent może złożyć przy pomocy formularza, zawartego w załączniku nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta. Dostawca wstrzyma wysyłanie Newsletteru niezwłocznie po wykonaniu przez Subskrybenta jednej z opisanych wyżej czynności.

 

§ 6

REKLAMACJE

1. Dostawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową na dostarczanie Newsletteru, który istniał w chwili jego dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili, a jeżeli Newsletter jest dostarczany w sposób ciągły, który ujawnił się w okresie dostarczania Newsletteru.

2. 2. W przypadku ujawnienia braku zgodności, Subskrybent może złożyć reklamację zawierającą żądanie doprowadzenia Newsletteru do zgodności z Umową o dostarczanie Newsletteru.

3. Subskrybent może złożyć reklamację pocztą tradycyjną na wskazany do korespondencji pisemnej adres Dostawcy lub niżej wskazany adres e-mail: biuro@furneo.pl.

4. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać jak najwięcej informacji dotyczących reklamacji, a przede wszystkim wskazać opis braku zgodności, datę wystąpienia oraz żądanie Subskrybenta.

5. Dostawca może odmówić doprowadzenia Newsletteru do zgodności z Umową o dostarczanie Newsletteru, jeżeli jest to niemożliwe albo wymagałoby poniesienia przez Dostawcę nadmiernych kosztów.

6. Dostawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana Subskrybentowi w formie papierowej lub na innym trwałym nośniku.

7. Rękojmia za wady, jest wyłączona w stosunku do Subskrybenta innego niż Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta.

 

§ 7

WYMAGANIA TECHNICZNE

1. W celu prawidłowego korzystania przez Subskrybentów z Newsletteru oraz Serwisu, niezbędne jest:

1) połączenie z siecią Internet;

2) dostęp do urządzenia typu komputer stacjonarny, laptop, inne urządzenie przenośne, w tym także sprzęt umożliwiający komunikację i wypełnianie niezbędnych Formularzy, np. sprawna klawiatura;

3) odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca m.in. pliki typu cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome oraz umożliwiająca przeglądanie stron internetowych;

4) aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail (Dostawca zaleca, aby Subskrybent sprawdził, czy maile z domeną sprzedawcy z jego adresu e-mail nie trafiają do skrzynki „spam”, „oferty” lub innej niż „główne /odebrane”. Dostawca nie ma na to wpływu i jest to zależne od ustawień skrzynki e-mail Subskrybenta i/lub dostawcy używanej skrzynki e-mail);

5) posiadanie programów komputerowych, które pozwalają na odczytanie plików w formacie .doc, .docx, .pdf, .xls lub .xlsx.

2. Dostawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu, m.in. korzysta z odpowiednich narzędzi, które mają to umożliwić, albo usług podmiotów trzecich.

3. Dostawca informuje, że pomimo stosowania zabezpieczeń, o których mowa ust. 2 powyżej korzystanie z sieci Internet oraz usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone dostaniem się do systemu teleinformatycznego oraz urządzenia Subskrybenta, szkodliwego oprogramowania lub uzyskaniem dostępu do danych znajdującym się na tym urządzeniu przez osoby trzecie. W celu zminimalizowania powołanego zagrożenia Dostawca zaleca stosowanie programów antywirusowych lub środków chroniących identyfikację w sieci Internet.

 

§ 8

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin jest integralną częścią zawieranej przez Dostawcę oraz Subskrybenta Umowy o dostarczanie Newsletteru.

2. Postanowienia Regulaminu w szczególności nie mają intencji wyłączenia lub ograniczenia jakichkolwiek praw Konsumentów, jak również Przedsiębiorców na prawach konsumenta, przyznanych im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. W przypadku ewentualnego (niezamierzonego) przypadku niezgodności Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, pierwszeństwo mają te przepisy i są one stosowane przez Sprzedawcę.

3. Jeśli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób wadliwe w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone. W pozostałym zakresie Regulamin pozostaje w mocy.

4. Dostawca może dokonać zmiany postanowień Regulaminu po uprzednim poinformowaniu Subskrybentów poprzez publikację tekstu ujednoliconego Regulaminu na stronie Sklepu. Zmiany Regulaminu lub nowa treść Regulaminu wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty umieszczenia nowej treści Regulaminu w Serwisie. Do Umów o dostarczanie Newsletteru zawartych przed zmianą, stosuje się treść Regulaminu obowiązujący w chwili zawierania Umowy o dostarczanie Newsletteru.

5. Wszelkie spory wynikłe w związku z zawieraniem lub realizowaniem umów sprzedaży między Dostawcą, a Subskrybentem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z ukierunkowaniem na polubowne zakończenie sporu. W przypadku niemożności ugodowego zakończenia sporu w terminie 30 dni od ewentualnego wyznaczenia mediatora lub innym dodatkowym terminie wskazanym przez strony, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed właściwym sądem powszechnym.

6. Subskrybent ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Subskrybent może skorzystać z alternatywnych metod rozwiązania sporu – zwrócić się do właściwego organu o mediację bądź skierować sprawę do rozstrzygnięcia przez sąd polubowny. W szczególności Subskrybent może skorzystać z pomocy Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej, wystąpić o bezpłatną poradę prawną do Miejskiego (Powiatowego) Rzecznika Konsumentów bądź organizacji konsumenckich (dla przykładu takich jak: Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Aktualne zasady dostępu i tryb postępowania przed wskazanymi organami i organizacjami są możliwe do uzyskania po nawiązaniu kontaktu z wybranym podmiotem. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się również pod następującym adresem: https://uokik.gov.pl/, w zakładce Konsumenci. Konsument może również złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL. Jednocześnie Dostawca wskazuje, iż powyższe stanowi wypełnienie obowiązku informacyjnego spoczywającego na Dostawcy jako przedsiębiorcy, a wynikającego z właściwych przepisów prawa krajowego i unijnego i nie stanowi oświadczenia woli w przedmiocie wyrażenia zgody na korzystanie z pozasądowego rozstrzygania sporów z konsumentami.

7. Regulamin podlega prawu polskiemu oraz zostaje poddany jurysdykcji sądów polskich. Wybór prawa polskiego nie pozbawia Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa jakie byłoby właściwe w razie braku wyboru prawa. Spory wynikłe w związku z zawieraniem lub realizowaniem umów sprzedaży między Dostawcą a Przedsiębiorcą będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd powszechny ustalony według siedziby Dostawcy.

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl